Termeni si conditii preluare produse in vederea diagnoza / reparatie :
1. In cazul in care se inlocuiesc diferite componente sau se actualizeaza versiunea de soft, datele personale, aplicatiile si/sau alte setari personale se vor pierde.
2. Produsul se va preda cu toate codurile de siguranta, blocare sau alte parole specific produselor dezactivate.
3. SC iDoctor Repair Center SRL are acordul clientului pentru prestarea de servicii de diagnosticare, reparatie si asistenta tehnica pentru produsul predat.
4. Produsul beneficiaza de garantie numai in conditiile specificate in certificatul de garantie.
5. In cazul dispozitivelor cu defectiuni grave, firma nu isi asuma nici un fel de responsabilitate daca in urma procesului de reparatie acestea manifesta si alte defectiuni decat acelea pentru care a fost solicitata reparatia (nu porneste, nu are semnal, nu se incarca, etc.)
6. Reparatia se va efectua in functie de defectul constatat si de disponibilitatea pieselor de schimb.
7. Termenul maxim legal pentru solutionarea defectului reclamat este de 15 zile lucratoare
8. In cazul produselor care nu fac obiectul garantiei, SC iDoctor Repair Center SRL percepe o taxa de diagnosticare de: 80 RON pentru computer Mac (desktopuri/laptopuri/display-uri) iPad-uri, iPhone-uri, iPod uri sau alte produse electronice predate in service.
9. In cazul unor reparatii care nu fac obiectul garantiei si in conformitate cu procedurile si recomandarile producatorilor, SC iDoctor Repair Center SRL isi rezerva dreptul de a nu returna piesele defecte inlocuite in service catre Client.
10. Toate subansamblele si piesele de schimb inlocuite sunt agreate de producator pentru restul perioadei de garantie a produsului reparat in cadrul service-ului propriu sau 90 de zile de la data inlocuirii sau reparatiei.
11. Notificarea privind efectuarea reparatiei sau pierderea garantiei va fii trimisa clientului prin SMS, e-mail sau telefonic.
12. Produsele predate in service neridicate in termen de 6 luni de la data predarii in service, clientul declara ca renunta in mod irevocabil si cu titlu gratuit la dreptul de proprietate asupra produsului in favoarea SC iDoctor Repair Center SRL.
13. Pentru imbunatatirea serviciilor oferite va rugam sa ne furnizati o adresa de email la predarea echipamentului in service.Este posibil sa primiti un scurt sondaj de opinie din partea SC iDoctor Repair Center SRL pentru a impartasi experienta dvs legata de service si reparatiile efectuate.
Clientul isi exprima consimtamantul si acordul in mod neechivoc sa fie de acord sa predea echipamentele sale electronice de comunicare sau similare in custodia societatii reparatoare, asumandu-si riscul ca aceasta in mod incidental va putea observa continutul memoriei sub diverse forme, va putea realiza la cere copii de siguranta pe durata reparatiei.
Societatea arata ca dupa incheierea reparatiilor doar la cererea expresa a clientului si contra cost va pastra o copie de rezerva a datelor clientului si orice parole sau date cu caracter personal care au fost vizionate/accesate la acea data vor fi eliminate din sistemele sale.
Societatea asigura un grad ridicat de confidentialitate si securitate a datelor cu caracter personal si acorda toate drepturile clientilor sai de interventie asupra datelor prelucrate precum CNP, numar terminal, IMEI, serie SIM, alte serii, alte identificatoare alfa numerice si orice alte asemenea care sunt prelucrate doar pe rol si nu sunt stocate nici macar cu scop statistic. CNP-ul nu este necesar incheierii contractului si nu va fi prelucrat decat in scopuri exclusiv fiscal contabile.
Nota: In cazul in care reparatia poate dura mai mult de 15 zile, clientul va fi anuntat inainte de acest lucru