Este deja de notorietate că reparăm și computere Apple. În cei 10 ani de activitate mulți clienți au apelat la noi pentru a ne ocupa și de tabletele sau de computerele lor nu doar de telefoane.
Ei, clienții noștri, știu deja cum lucrăm și cât de buni suntem (sâc!) dar pentru cei care nu ne cunosc încă ne-am gândit să vă ajutăm să ne cunoașteți.
Așa că vă răspundem, din start, la cel mai des auzite întrebări legate de tableta sau computerul personal:
Am sunat la service-ul autorizat și…
Să fie clar de la bun început: la noi, iPhone Doctor România, constatarea este obligatorie și gratuită și durează minimum 15 minute sau maxim 72h.
După acest pas informăm clientul ce trebuie reparat și implicit cât costă! Și ne apucăm de treabă abia după ce primim acordul proprietarului produsului.
Piesele se află în proporție de peste 90% pe stoc iar reparațiile sunt executate de către tehnicianul nostru acreditat Apple (fost angajat Apple Premium Service Provider - în prezent angajatul nostru) în regie proprie.
Costurile sunt cu PÂNĂ LA 60% MAI MICI decât cele oferite de Apple, evident în funcție de produsul defect și de componentele solicitate de client!
Ca să înțelegeți cum lucrăm o să vă dăm un exemplu real:
Proprietarul unui MacBook Air 13” a scăpat accidental pe tastatură câteva picături de apă, iar trei taste nu mai funcționau. Procedura obligatorie Apple ne-ar fi forțat să schimbăm tot ansamblul topcase (tastatură, trackpad, baterie, carcasa din partea inferioară a laptop-ului ce conține și placă de baza) pentru o suma de bani ce depășea (și nu e un caz singular) de multe ori costul produsului second-hand complet funcțional.
Noi, iPhone Doctor România, am preferăt să schimbăm doar tastatura. Am rezolvat problema pe loc, în 40 min, nu în 3-7 zile cum ar fi normal pentru un service autorizat Apple.
În peste 70% din cazuri, reparațiile durează câteva zeci de minute, defecțiunea se rezolvă pe loc. În cel mai sumbru scenariu, definitivăm procesul de constatare/reparație în maxim 24-48 de ore (în funcție de gravitatea defecțiunii și numărul de clienți deja preluați).
Autorizarea…. De la început vă precizăm că NU ne-am dorit niciodată să aspirăm la titlul de Apple Authorised Service Provider, din respect pentru bugetul și timpul pierdut de către clienții noștri dar mai ales din cauza condițiilor extrem de stricte și de severe impuse de către Apple.
Am demonstrat deja că putem executa, la fel ca un service autorizat Apple, lucrări complexe de reparații MacBook, reparații iMac, reparații Mac Pro, reparații MacMini într-un timp foarte scurt și la prețuri mult mai mici!
Piesele folosite în cadrul procesului de reparație sunt originale 100% Apple (demontate de pe alt produs) sau compatibile, evident de cea mai bună calitate. Oferim garanție pentru fiecare reparație Macbook executată și de asemenea reparațiile sunt efectuate la un preț accesibil - CU PÂNĂ LA 60% MAI MIC decât prețul oferit de către un service oficial Apple. La asta se mai adaugă și timpul extrem de scurt alocat reparației!
1) Recepția produsului defect
Fie veniți cu produsul în service-ul nostru – Str. Stirului, nr 8A, Sector 3, București, fie îl expediați prin curierat rapid cu packing list detaliat către noi. Vă așteptăm cu drag.
2) Procesul de diagnoză
Ne ocupăm rapid de identificarea defecțiunii și vă comunicăm rezultatul procesului de diagnoză, soluția pe care am identificat-o pentru rezolvarea defecțiunii, prețul și durata reparației. Tot acest proces de diagnoză are loc în 24-48h pentru reparațiile dificile, sau pe loc, în maxim 15 minute, pentru reparațiile uzuale.
3) Reparația device-ului
Imediat ce am primit acordul clientului ne ocupăm de rezolvarea problemei. Reparațiile uzuale (ecran, tastatură, baterie, instalare sistem operare, upgrade SSD/HDD/memorie ram, curățare/decolmatare) se execută pe loc în peste 90% din cazuri.
4) Returnarea produsului
Vă predăm dispozitivul reparat, cu problema în cauză rezolvată, și vă oferim o garanție cuprinsă între 90 și 365 de zile - la sediul service-ului nostru sau prin curierat rapid.