Reparatii iPhone
Reparatii iPad
Reparatii Macbook
Reparatii iMac

Ecran iPhone 7

IMPORTANT: Service iPhone Doctor Romania nu a fost, nu este si nu va deveni niciodata service autorizat/oficial Apple. Din considerente de ordin etic si mai ales din respect pentru clientii nostrii cat si pentru service-urile autorizate de catre compania Apple - acest aspect trebuie retinut. Piesele montate, garantia oferita cat si executia reparatiilor nu au nici un fel de legatura cu service-urile autorizate oficial sau cu distribuitorii si angajatii Apple
Adaugat la Feb 14, 2020

Ecranul este primul lucru pe care îl remarcăm, la care nu uităm și pe care îl atingem când alegem un telefon. Și tehnic vorbind, ecranul este cea mai utilizată piesă/componentă din telefonul tău.

Fie ca îi spui display, ecran, touchscreen, afișaj, etc - are aceeași funcție: de a te ține informat, de a face legătura dintre fluxul continuu de informații oferit de placa de bază și ochii tăi.

Fie că este vorba de ecran iPhone 6 LCD sau fie că discutăm de ecranul iPhone X OLED - simptomele sunt aceleași rezumate simplu în doar două fraze distincte: ecran spart sau display spart.

ISTORIA ECRANULUI

Odată cu apariția iPhone, Apple a reușit să patenteze tehnologia multi-touch, o tehnologie folosită pentru prima dată la iPhone 2G… Vi-l mai aduceți aminte… primul, celebrul iPhone!!!

Inovația iPhone-ului a transformat ecranele touchscreen care aveau în componență plastic, în cele pe care le întâlnim acum - ECRANELE CU STICLĂ.

Așa se explică de ce modelele vechi de telefoane erau mai rezistente la șocuri.

Apariția camerelor fotografice a dus inovația și mai departe și așa a apărut dorința de culori mai clare, de o densitate per pixel mai ridicată. Acum Apple folosește pentru telefoane, începând cu iPhone X, doar ecrane OLED și lasă în urmă display-urile LCD.

Tehnologia costă! Și așa, în doar 10 ani, am ajuns să plătim pentru schimbarea unui ecran o mică avere, aproximativ 25% din prețul telefonului.

MIT VS REALITATE

ECRAN ORIGINAL?

DOAR ORIGINAL!

Majoritatea clienților își doresc să folosească un telefon cu ecranul original, iar în momentul când acesta se sparge sunt nevoiți să apeleze la un centru de reparații autorizat. Aleg din obișnuință un centru Apple și așa află, cu uimire, că reparația este extrem de costisitoare.

CÂT COSTĂ?

PREȚUL E IMBATABIL!

Cât de costisitoare este reparația? Cu aproximativ 25-40% mai mare decât prețul oferit de noi pentru același display ORIGINAL, 100% Apple.

La prețul mare cerut într-un centru de reparații autorizat Apple se adaugă și durata mare de timp pentru reparație. Adică, clientul trebuie să rămână fără telefon este între 3 și 7 zile lucrătoare!!!

CÂT DUREAZĂ?

LA NOI, 15 MINUTE!

Noi facem reparația pe loc! Da, pe loc și durează maximum 15 minute.

GARANȚIE ARE ECRANUL?

DA!

Cât despre garanție… întâlnim în multe cazuri și întrebarea legată de garanția oferită.

Răspunsul este unul pe măsura calității pieselor și muncii pe care o prestam: 90 de zile, adică oferim aceeași garanție cu cea oferită de către Apple.

DAR GARANȚIA TELEFONULUI?

În alte cazuri clienții ne întreabă și dacă se pierde garanția telefonului după schimbarea ecranului.

Răspunsul este cat se poate de sincer, deși nu este plăcut: garanția este anulată în momentul în care dispozitivul este spart sau prezintă urme de soc mecanic.

Există însă și multe cazuri în care după schimbarea ecranului, în cadrul service-ului nostru, la vizitarea ulterioară a unui service oficial Apple, evident pentru alte defecțiuni, garanția să nu fie anulată pentru intervenție neautorizată.

DISPLAY VS DISPLAY

Pe piață există două tipuri principale de ecrane ce pot fi montate: compatibil si original (swap sau refurbished).

Discuția e lungă dar merită lămurită, pe principalele caracteristici ale fiecărui ecran, evident cu argumente pro și contra.

Ecrane Compatibile:

Rata retur: 5-10%;

Pro: Preș scăzut;

Garanție: 90 de zile;

Contra: Ecran LCD indiferent de model, calitatea culorilor și rezistenta la șocuri, mai scăzute cu 60% decât în cazul ecranelor originale sau refurbished.

Producător/ furnizorul nostru

Ecranele sunt produse și comercializate de către una din cele mai prestigioase fabrici de ecrane LCD din Asia - Tianma.

Raportul calitate-preț este unul extrem de bun iar politica de garanție si retur … extrem de permisivă.

Rata de retur, per cantitate, este mai mica de 5% însă atunci când se face împărțirea pe rata de retur per model există modele cu o rata de retur apropiată de 10%.

Știm că segmentul de piață al ecranelor compatibile este unul extrem de mare și că, implicit sunt și furnizori (pentru că sunt și o multitudine de mărci de ecrane) care caută doar o sursă rapidă de îmbogățire ceea ce face ca acest segment să fie privit ca unul lipsit de încredere.

Însă, furnizorul nostru extern ne-a oferit un exemplu cât mai realist al acestui segment de piață:

“Eu, fabrica, pot executa un ecran în 5 variante de calitate (3$, 6$, 9$, 18$ si 30$). Iar un ecran original OEM îl pot fabrica și comercializa la un preț de 50$.

În peste 75% din cazuri, cel mai comandat și vândut produs este cel de 6$, din cauza dorinței majorității vânzătorilor de a-și axa afacerea pe cantitate… nu pe calitate. De aici apare și enorma discrepantă între ecrane și calitatea acestora.”

Ecrane Originale swap sau refurbished:

Rata retur: 1-2%

Pro: Ecran LCD sau OLED original 100% Apple, Garanție 90 de zile

Contra: Prețul ridicat

Producător/ furnizorul nostru

Sunt ecrane pe care distribuitorul nostru extern le achiziționează în sistem buy-back de pe telefoane funcționale (ecrane swap, 100% originale Apple) sau ecrane refurbished (recondiționate, cu sticlă schimbată în laboratoare profesioniste).

În cazul ecranelor swap rata de retur este de 0.5-1%, iar în cazul celor refurbished rata de retur este de maxim 2%.

CE RECOMANDAM:

Datorită politicii de retur extrem de bune oferite de către partenerul nostru extern, rata de retur nu numai că ne determină să recomandam aceste ecrane, dar ne ajută să avem și clienți ce nu revin în service cu probleme în perioada de garanție ( 90 de zile, așa cum am spus mai sus) sau post garanție.

Și la final, de fiecare dată, adică extrem de des, după ce am montat ecranul urmează întrebarea: Face ID-ul / amprenta vor mai funcționa după schimbarea ecranului.

Da! Da! Da! Probabilitatea ca Face ID-ul sau amprenta să nu mai funcționeze este de 0.1%.

SCHIMBAREA ECRANULUI

Tot mai mulți clienți vor să știe ce implică exact procesul de schimbare al ecranului.

Dacă nu aveți răbdare să citiți cei 11 pași de mai jos… vă puteți uita la mâinile mele când fac această operațiune! Noi știm să schimbăm un ecran și cu ochii închiși. Poate părea o operațiune dificilă dar nu pentru noi. Noi ne-am deja doctoratul în iPhone, în repararea acestor telefoane.

Sau… iată o trecere în revistă a tuturor pașilor pentru schimbarea unui ecran.

  • Pasul 1: Se probează funcționalitatea TouchID/FaceID, casca, microfon, speaker, camera și bateria;
  • Pasul 2: Se oprește telefonul și se poziționează pe o plită specială și încălzită în prealabil la 80 grade Celsius (în cadrul acestui procedeu adezivul ce tine rama de plastic a ecranului devine mult mai ușor de manevrat și astfel ecranul poate fi îndepărtat mai ușor de pe carcasa de metal);
  • Pasul 3: Se demontează cele 2 șuruburi, de pe partea stângă și dreaptă a mufei de încărcare;
  • Pasul 4: Se deconectează bateria de pe placa de bază;
  • Pasul 5: Se deconectează ecranul, casca/senzorul Face ID de pe placa de baza;
  • Pasul 6: Se demontează de pe ecranul vechi Touch ID/Face ID și se montează pe ecranul nou;
  • Pasul 7: Se demontează și casca/senzorul de proximitate și se montează pe ecranul nou;
  • Pasul 8: Se reprogramează funcția True Tone pentru noul ecran ce urmează a fi montat (la modelele ce dețin aceasta funcție - iPhone X, iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max) indiferent dacă este funcțional sau nu ecranul vechi/spart/deteriorat;
  • Pasul 9: Se curată adezivul vechi de pe carcasa telefonului (adezivul ce ține rama de plastic a ecranului atașată de metalul carcasei) și se montează un nou adeziv;
  • Pasul 10: Se reconectează casca/senzorul de proximitate, Face ID-ul, ecranul și în la final bateria la placa de bază;
  • Pasul 11: Se montează display-ul pe carcasa telefonului, se aprinde telefonul și se probează:
    • ecranul (pete, pixeli morți, umbre),
    • touchscreen-ul (zone nefuncționale, lipsa răspuns instant, litere ce nu tastează, multi touch nefunctional, linii touchscreen defecte), TouchID/FaceID (nu citește amprenta sau Face ID-ul proprietarului),
    • casca (nu se aude, nu funcționează senzorul proximitate),
    • microfonul (în cazul unor modele unul din microfoane, cel care se află in vecinătatea caștii poate fi defect),
    • speaker-ul (deși nu are legătura și nu este demontat/afectat în timpul procesul de schimbare este indicat să fie probat),
    • camera frontală (afișează poze neclare, nu funcționează).

După executarea acestor 11 pași telefonul se întoarce în mâinile proprietarului.

Si totul durează 15 minute, nu o săptămână cum se întâmplă într-un un centru de reparații autorizat Apple. Telefonul nu se mișcă de masă, nu stă în rafturi, iar clientul nu este lăsat să aștepte.

Totul se face pe loc, iar prețul… este, așa cum am mai spus, IMBATABIL.

News

Ti-a placut? Distribuie mai departe pe: