Reparatii iPhone
Reparatii iPad
Reparatii Macbook
Reparatii iMac

Reparatii Macbook

IMPORTANT: Service iPhone Doctor Romania nu a fost, nu este si nu va deveni niciodata service autorizat/oficial Apple. Din considerente de ordin etic si mai ales din respect pentru clientii nostrii cat si pentru service-urile autorizate de catre compania Apple - acest aspect trebuie retinut. Piesele montate, garantia oferita cat si executia reparatiilor nu au nici un fel de legatura cu service-urile autorizate oficial sau cu distribuitorii si angajatii Apple.

Reparam toate modelele de Macbook

Este deja de notorietate că reparăm și computere Apple. În cei 10 ani de activitate mulți clienți au apelat la noi pentru a ne ocupa și de tabletele sau de computerele lor nu doar de telefoane.
Ei, clienții noștri, știu deja cum lucrăm și cât de buni suntem (sâc!) dar pentru cei care nu ne cunosc încă ne-am gândit să vă ajutăm să ne cunoașteți.
Așa că vă răspundem, din start, la cel mai des auzite întrebări legate de tableta sau computerul personal:

Costul Reparației?

Am sunat la service-ul autorizat și…

  • Am primit o ofertă de preț cu placă de bază nouă la schimb sau cu topcase complet când eu am doar niște probleme minore.
  • Mai grav fără executarea unui proces de constatare asupra produsului mi s-a spus deja cât mă costă reparația.

Să fie clar de la bun început: la noi, iPhone Doctor România, constatarea este obligatorie și gratuită și durează minimum 15 minute sau maxim 72h.
După acest pas informăm clientul ce trebuie reparat și implicit cât costă! Și ne apucăm de treabă abia după ce primim acordul proprietarului produsului.
Piesele se află în proporție de peste 90% pe stoc iar reparațiile sunt executate de către tehnicianul nostru acreditat Apple (fost angajat Apple Premium Service Provider - în prezent angajatul nostru) în regie proprie.
Costurile sunt cu PÂNĂ LA 60% MAI MICI decât cele oferite de Apple, evident în funcție de produsul defect și de componentele solicitate de client!

Durata Reparației?

  • Durează tot 3-7 zile și la voi să îmi reparați MacBook-ul?

Ca să înțelegeți cum lucrăm o să vă dăm un exemplu real:
Proprietarul unui MacBook Air 13” a scăpat accidental pe tastatură câteva picături de apă, iar trei taste nu mai funcționau. Procedura obligatorie Apple ne-ar fi forțat să schimbăm tot ansamblul topcase (tastatură, trackpad, baterie, carcasa din partea inferioară a laptop-ului ce conține și placă de baza) pentru o suma de bani ce depășea (și nu e un caz singular) de multe ori costul produsului second-hand complet funcțional.

Noi, iPhone Doctor România, am preferăt să schimbăm doar tastatura. Am rezolvat problema pe loc, în 40 min, nu în 3-7 zile cum ar fi normal pentru un service autorizat Apple.
În peste 70% din cazuri, reparațiile durează câteva zeci de minute, defecțiunea se rezolvă pe loc. În cel mai sumbru scenariu, definitivăm procesul de constatare/reparație în maxim 24-48 de ore (în funcție de gravitatea defecțiunii și numărul de clienți deja preluați).

Autorizarea Apple?

  • Sunteți service oficial/autorizat Apple?

Autorizarea…. De la început vă precizăm că NU ne-am dorit niciodată să aspirăm la titlul de Apple Authorised Service Provider, din respect pentru bugetul și timpul pierdut de către clienții noștri dar mai ales din cauza condițiilor extrem de stricte și de severe impuse de către Apple.

Am demonstrat deja că putem executa, la fel ca un service autorizat Apple, lucrări complexe de reparații MacBook, reparații iMac, reparații Mac Pro, reparații MacMini într-un timp foarte scurt și la prețuri mult mai mici!

Iată lista de servicii și reparații pe care le executăm de peste 10 ani cu succes:

  • reparații la nivel electronic (microscop, tehnician electronist cu experiență exclusivă Apple) ale produselor afectate de șocuri mecanice, șocuri de tensiune (power managment) și contact cu lichide.
  • Înlocuire/reparații chip-uri (tranzistori, circuite integrate, rezistente - defecte de pe placă de baza);
  • reparații plăci grafice;
  • schimbare display;
  • înlocuire baterie / acumulator;
  • înlocuire/reparații elemente de carcasă;
  • înlocuire tastatură / modificare layout tastatură / reparație diverse butoane;
  • reparație sau înlocuire mufe/diverse porturi (USB, USB-C, HDMI, 3,5mm, Display out, mufă încărcare);
  • deparolare OS / EFI cât și rescriere EFI/Bios;
  • recuperare date (HDD, SSD);
  • înlocuire difuzoare/boxe;
  • upgrade SSD, HDD, memorie RAM;
  • instalate și mentenanță OS (Lion, Mountain Lion, El Căpitan, Sierra, High Sierra, Mojave, Cătălina) - optimizare sistem de operare - instalare Windows;
  • deparolare MDM;
  • curățare, cosmetizare și decolmatare sisteme de răcire (cooler, placă video, procesor, placă de bază).

Piesele folosite în cadrul procesului de reparație sunt originale 100% Apple (demontate de pe alt produs) sau compatibile, evident de cea mai bună calitate. Oferim garanție pentru fiecare reparație Macbook executată și de asemenea reparațiile sunt efectuate la un preț accesibil - CU PÂNĂ LA 60% MAI MIC decât prețul oferit de către un service oficial Apple. La asta se mai adaugă și timpul extrem de scurt alocat reparației!

Ce trebuie să faceți dacă aveți un MacBook defect și cum decurge întreg procesul de reparație?

Totul se rezumă la 4 pași simpli, pe care îi detaliem mai jos:

1) Recepția produsului defect

Fie veniți cu produsul în service-ul nostru – Str. Stirului, nr 8A, Sector 3, București, fie îl expediați prin curierat rapid cu packing list detaliat către noi. Vă așteptăm cu drag.

2) Procesul de diagnoză

Ne ocupăm rapid de identificarea defecțiunii și vă comunicăm rezultatul procesului de diagnoză, soluția pe care am identificat-o pentru rezolvarea defecțiunii, prețul și durata reparației. Tot acest proces de diagnoză are loc în 24-48h pentru reparațiile dificile, sau pe loc, în maxim 15 minute, pentru reparațiile uzuale.

3) Reparația device-ului

Imediat ce am primit acordul clientului ne ocupăm de rezolvarea problemei. Reparațiile uzuale (ecran, tastatură, baterie, instalare sistem operare, upgrade SSD/HDD/memorie ram, curățare/decolmatare) se execută pe loc în peste 90% din cazuri.

4) Returnarea produsului

Vă predăm dispozitivul reparat, cu problema în cauză rezolvată, și vă oferim o garanție cuprinsă între 90 și 365 de zile - la sediul service-ului nostru sau prin curierat rapid.

Ti-a placut? Distribuie mai departe pe: