Livrare si returnare

Returnarea produselor

Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Menţionăm ca, în conformitate cu Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014.

Consumatorul va suporta costurile aferente returnării.

Plata transportului este suportata de către consumator şi trebuie efectuată direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai puţin Posta Romana. Dacă clientul doreşte, poate utiliza serviciul nostru de livrare, situaţie în care se va opri suma de 20 Lei din valoarea produsului returnat, conform contractului nostru cu firma de curierat.

ATENŢIE!

La returnare, nu acceptăm colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita în termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea în scris că renunţă la cumpărarea produsului, doar dacă produsele au fost returnate in aceeaşi stare în care au fost livrate către consumator. Notificarea în scris se face prin intermediul adresei de e-mail office@iPhoneDoctor.ro din contul utilizat la cumpărarea produsului.

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor juridice se realizează prin credit magazin, virament bancar, numerar (de la sediul SC iDoctor Phones S.R.L., Bucureşti).

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizează prin credit magazin sau virament bancar.

Suma transportului de la Vânzător la Cumpărător se rambursează doar dacă se stornează întreaga factură.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea în stadiul iniţial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand. Dacă clientul nu este de acord cu această taxă i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acestă clauză se aplică conf. Ordonanţei de urgentă nr. 34/2014, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicandu-se definiţiile cuprinse în Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014.

Cheltuielile de transport sunt suportate de către firma noastră doar în cazul produselor defecte din fabricaţie sau deteriorate la transport.

În cazul ridicării unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor conţinute în acesta, clientul trebuie:
– să încheie proces verbal cu agentul curier
– să contacteze departamentul vânzări la numărul 0764.838.860

În cazul ridicării unui colet deteriorat, implicit a produselor conţinute în acesta, fără a încheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferii garanţie produselor.
În cazul refuzării unui colet deteriorat, clientul trebuie să contacteze departamentul vânzări la numărul 0764.838.860.